Sunday, September 2, 2012

This is my September....

Assalamualaikum...peace upon you!

Wah...woot..woot!! da bulan 9...! ape heksaitednye aku di bulan 9 ni??? Ntahla...aku bukan seorang peramal yg mengetahui apa yang akan berlaku kt aku sepanjang bulan 9 neh....hehehe! Yang aku tau 10hb 9-adik ipo aku punye besday...13hb 9- kawan baik aku Nursyarafina punye besday...hahaha!! So..ini ialah entry pertama aku untuk bulan September ni..cekidaut!

Pada 1 sept 2012 ialah detik besejarah sebab diketemukan dgn sepupu aku sebelah Chef Yah yg dah lama xberjumpa since aku sekolah rendah lagi... ye.. sekolah rendah.... masih belum akal baligh... korang bayangkan aku da beranak 2 baru dpt jumpe... perghhh kalau tv3 buat penggambaran neh..kompem lagi syahdu dari citer Jejak Kasihan...kehkehkehkeh!!

Maap ler...aku xde gambar time peluk memeluk yg sampai sesak nafas aku dibuatnye dek sepupu aku ni...hahaha! Kameraman tgh potong rumput...biasela nama pun en petani...bab berkebun adalah rutin harian beliau...hahahaha!!!



Ye....sila abaikan kepucatan muke aku... biasela sepraaaaiiisssssss **mcm eric leong terjah umah**... tak sempat aku nak pasang bulu mata pelesu ala2 Rozita Che Wan Tu Tri....blusher mcm opera cina...bedak kompak 8inchi.... sedar2 je avanza itam dtg terjah... nahhhh hanye teh 'o' n kuih raye je dpt dihidangkan... hahaha!!! tudung pun xsempat nak lilit ala2 hana tajima... menambahkan lagi keburukan aku yg sedia buwok ni...hehe....**ayat nak mintak puji-woha!**


ni addin-anak sepupu aku....betul gak ade iras2 dgn muke hero aku...tapi beza umo 2thn..hoho... hero tgh demam time ni...muke pun sememeh...sian n cranky gile time neh... hohoho!!!

Biasela..bile lama xjumpe...borak panjang la...nak masak tengahari pun terbantut sbb seronok berborak mengumpat mengata mengutuk mengeji .. naseb bek Kakngah belanja makan...hahaha! tetamu belanje tuan rumah pulak...pekejadahnyela aku ni...hohohoho!!


Amacam? Ade gaye aku da beranak 5 tak?? Kahkahkahkahkah!!!!! 3orang lagi tu anak2 Kakngah... Ramah2 belaka...kebetulan nama si baju hitam tu pun Hafiz gak...dah pening hero bile nama kene sebut2...hohoho...yg kakak tu pulak panggil Along...lagi pening hero aku! hahahaha.... Then,sebab Kakngah nak balik JB jugak...so xlama la kami dpt sambung edisi umpat umpatan...hoho..

TAPIIIIIIIIIIIIIII........................

Insyaallah 24 September ni en petani nak kene pergi berkebun di Skudai... haaaaaa..pe lagi... sesi Jejak Kasihan akan berlangsung la... Sepupu2 aku ni sumer berpangkalan di Johor... perghhh rase nak panggil tv3 wat slot la...!! hohohoho... see u there Kaklong...Kakngah...Musa..KakNour...!!! Insyaallah aminnnn
Sile bentang karpet kuning..pulut kuning...khemah kuning ye! woha!!!



Kiss dari makngah dorg....haha!


p/s:- 22hb September ialah tarikh arwah Maklong aku pulang ke rahmatullah...
       Kaklong,Kakngah,Musa n KakNour yg aku cite tadi ialah anak arwah Maklong
       yakni kakak Chef Yah... Sedekahkan Al-Fatihah kpd arwah....aminnnn

No comments:

Post a Comment

 
Get More Blogger Layouts At Hotlayouts2u.com