Wednesday, August 8, 2012

Comeback..


Assalamualaikum...test..test..ulang suara...test..123456789 10 **rajin korang mengira**

Wahh...berkurun sudah aku tinggalkan blog ni... harini 08/08/2012 jejariku yang x berapa nak runcing ni mula menggatal untuk menaip lagi entry2 utk kuabadikan sebagai kenangan yang terindah....



Aku pun xtau kenapa aku nak kembali ke dunia blogging...dan yang pasti aku cube nak kembali nak buat comeback...ececece..bajet retis...padahal da sendu...ohye..post2 lama aku sumer aku da delete...Y???Y??? eh suketi aku la...blog aku...hahahaha...! Ekceli bukan ape...post2 tu maybe da xsesuai utk dijadikan bahan tatapan umum.... :p

Okla...untuk permulaan..aku nak perkenalkan diri aku yang terkini... Nama sebenar aku spt yang telah termaktub dlm sijil beranak n kad pengenalan aku ialah Hetty Helfarizan bt Ghazali...korang leh panggil aku T je... **buat susahpayah mak n abah aku bg nama panjang2 je..hehe**.. title aku da diperisterikan oleh seorang lelaki yang tak hensem tp baik budi pekertinye malah amat tak romantik orangnye..**ahhh malas nak puji lebih2** dan telah dikurniakan 2org anak... wahhhh advance ko...da 2org anak...padahal time aku join blogging aku baru je kenal apa itu cinta...kahkahkahkah!

Aku housewife yang bekerja 24 jam...7hari seminggu...365hari setahun...366hari tahun lompat...takde mc...takde annual leave..xde punch card...tp ade gaji n bonus setiap bulan...masyukk kan pekerjaan aku ni?hehehe...aku enjoy dgn pekerjaan aku ni...bak kata Ustaz Azhar Idrus n Ustaz Don...Housewife adalah pekerjaan yang paling mulia bagi wanita...alhamdulillah **syukur...**

Okla...oleh sbb ni entry virgin aku...**permulaan mestila virgin kan??** meh le aku abadikan beberapa gambar utk tontonan korang sepanjang kehilangan aku di arena blog ni... **follower pun xde,bajet ramai bace..padahal baru 5000 view je**


ok..ni pic aku dirisik and ditunangkan dgn lelaki yang xhensem a.k.a encik petani pada 30 Oktober 2009....ye..pic ni da menjangkau hampir 3tahun...hohoho


yang ni pic aku da selamat dinikahkan dgn encik petani pada 05/06/2010... ok..sile abaikan duit2 syiling yang amat sentimental value itu ye...hohoho



ni pic ketika majlis di tampin yakni umah mentua pada 20/06/2010....we look purple...hahaha... opss mana pic majlis belah aku??? oleh sebab terdapat adegan2 yang xsesuai..(ok aku tipu) maka aku ambil keputusan utk xpublish di sini...hahahaha **saye bini mithali..ikut cakap laki...die kata jgn publish..saya yang menurut perintah ok...hehe**


yang ni hero aku... Hafiz Rusyaidi bin Abdul Razak...lahir 1 Mac 2011...**kecik2 da pandai bgaye..** ni gambo die umur sehari... anak abah ni...elehhh semanja2 die dgn abahnye..bile kene marah akhirnye kembali mengadu pada umminye juge **pantun baru**


yang ni plak heroin aku.. Hanna Rasyidah binti Abdul Razak...lahir 23 Mei 2012... haa yang ni pun ade gaye anak abah jugak ni..xpe bak kata pepatah aku sebentar tadi semanja2 die dgn abahnye..bile kene marah akhirnye kembali mengadu pada umminye juge...hahahahaha!!



So...inilah family aku.. ni pic terkini di bulan Ramadhan 1433H ye.... insyaallah doakan kami bahagia sehingga ke Jannah Al Firdausi ye....aminnnn...


okla...nak tgk channel korea~ bye!
**padahal hanna melalak tak hengat donia**



2 comments:

 
Get More Blogger Layouts At Hotlayouts2u.com