Sunday, August 12, 2012

Melayan Nafsu Serakah Encik Petani


Memandangkan cuti hujung minggu ni merupakan minggu terakhir kita berpuasa, encik petani yang ensem sbb dpt bonus mempelawa bininye yg tercinta la sangat ni untuk berbuka di luar... yeah! tersusun rapi lagi la dapur aku minggu ni...hahahaha!

Oleh kerana die yg nk belanja...maka aku serahkan sepenuhnye jiwa raga aku kt die untuk memilih tempat untuk berbuka... Nahhh ko...nafsu besar xhengattttt..die nak makan kat...

ye...badan je kecik tapi nafsu besar...haha!


Memandangkan berbuka puasa kali ni bersama geng2 MyNaza Kia Club (MNKC)...maka kami pun berkumpul di putrajaya untuk konvoi beramai2 ke sana...

antara kereta2 KIA yg berkumpul....**yang mana kete kami???**

encik petani n geng2 MNKC bincang hal kete masing2 kot

ape2pun posing dpn kete itu penting....hahahahaha!!!

so lepas semua kereta da datang maka kami pun menuju ke Presint Diplomatik... so..tertunaila nafsu serakah encik petani nak makan Nasi Arab.. **aku xpandai buat**

terpancar keheksaitedan beliau level 9999....


xpe..xpe...sebagai bini yang mithali lagi penyayang ni...aku turut serta je..naseb bek citarasa kami sama...suke makan KAMBING...yeahhhh... kitorg order Nasi Mendy Kambing n Beriyani Kambeng...nyum nyum nyum...air???? hahaha..kami order manggo lassi,tembikai,horlicks,barbican....nafsu serakah betul!!






hero pun melantak.....


heroin pandang jela ye....




kekenyangan da....


tetibe encik petani bilang...nak makan Tutti Frutti.... hoiii nafsu....!!!!


------------------------- NAFSU SERAKAH (2)------------------------------------

Lepas Isyak...encik petani tanye nak pergi mana...manala tau ade ape2 penambahan pembelian sempena raya ni..almaklumla jumaat da nak gerak ke Cameron Highlands... malam ni jela encik petani dpt luangkan masa nak layan nafsu serakah aku pulak...tapi aku mmg xde bende nak beli da...so aku cadangkan balik rumah je....so encik petani pun ok je.... lagi beberapa ratus meter nak sampai rumah....tetibe...

"T yang comel...jom gi ampang nak??? kita tengok kereta yang pasang LED???"

ok...aku pun on je...so terus kami menuju ke Ampang Point... kat situ mmg kereta2 yang penuh LED beratur di situ...ohhh My Hubby!!!




hahaha...tak payah gi ICT da...encik petani mmg berjaya menghasut aku bab2 ni... citarasa kami mmg sama suke mekap kereta...so aku xde la boring sangat kat sini... aku selaku perunding fesyen kereta die...sememangnye menitikberatkan penampilan kereta supaya xnampak macam over mekap mcm errrrrr....faham2 sendirilah ye...haha!


dinasihatkan kpd kaum2 adam...kalau awek/bini korang yang xminat bab2 ni..jangan bawak especially kalau da lewat malam... kemungkinan muke dorg akan berubah yg membuatkan anda xlalu nak pandang da... hohohoho!!!

so...kami pun jadi juri yang xdilantik dan mengkritik or memuji kenderaan2 di situ... yup ni la nafsu serakah encik petani...bab mekap kereta! naseb bek aku masih lagi mampu melayan...haha!


xpayah gi ICT dah...kat sini pun Hero aktif,happy n heksaited xhengat donia....!



heroin pun rilek je tido even suasana bising....



tetibe.......


laaaaaa.............die pun nak pasang gak!!!!!!!!!!!

Oh My Hubby.... -_____-"









No comments:

Post a Comment

 
Get More Blogger Layouts At Hotlayouts2u.com