Monday, August 27, 2012

Raya!!Raya!!Raya!! -episod malam raya-

Selamat Hari Raya korang!! Amcm raye? Ada best?? hehehe... Raye tahun ni bg aku alhamdulillah...seronok sbb berkumpul dgn family...semenjak kami adik beradik da kawen ni jarang la gak nak berkumpul cmni..huhu...lagipun kitorg bersetuju wat sistem beraya...hehe...cikgu jali cadangkan tahun ni giliran anak2 n menantu beraya bersama2...tahun dpn giliran anak2 beraya di umah mentua masing2...hoho!

Sehari sebelum raye..kami semua da berkumpul...kecuali adik aku yg Egy tu xdpt balik...xde cuti katenye...xpela..bini n anak2 die beraya gak dgn kami...hehe... So, Chef Yah da wat menu2 simple je... sebab Cameron Highlands ni xramai beraya...dorg ramai balik kampung...lagipun raye kedua kami da gerak ke kedah...so Chef Yah xberia2 la masak...
kiri kanan uols.....hahaha!! 

jiran2 balik kampung...umah kami jela liplapliplap..hehehe
rendang ayam...wajib ok!!

kuah kacang yang mabeles....

kek2 utk menantu pun xlupe gak....
Sehari sebelum raye kami xbz sgt...cume aku bz buat tempahan lolichoc 100pcs..sebab ade org wat majlis di pagi raye...so malam raye aku pulun la buat...aku malas nak wat kt serdang sbb takut cair on the way balik CH...(alasan)...hahaha... in same time org tu pun ade tempah kek dgn Chef Yah...





Malam tu semua tgh rilek2....nak tgk tv pun cite xbest...rasenye sumer tgh best borak2...da abes berborak...teruskan mission bermain mercun...hahaha...lagipun kwsn umah sunyi,,,,kitorg jela yg bikin kecoh pun...tambah2 sume gile main mercun...




aku pun xreti da nk bcerita...tapi mmg best bile dpt berkumpul dgn family..... lama xberkumpul katakan...:p

p/s: gambar lagi byk....

No comments:

Post a Comment

 
Get More Blogger Layouts At Hotlayouts2u.com