Friday, August 17, 2012

Meriah Kereta Hubby Aku!


Apa...korang igt pompuan mcm aku xreti bab kete ke??hohoho...cess ayat bajet samseng...!

Ekceli saje je nak cite psl kete ni... disebabkan encik petani ni da pandai berjinak2 dgn kelab kereta..sebagai perunding fesyen kerete beliau..haruslah aku memberi kerjasama dgn baik... **kalau x,xdpt bonus beb!**
Aku xmahir bab2 enjin kereta apatah lagi nama2 spaprepart ke halfcut ke or sebagainye... so bab performance kereta aku serahkan pade encik petani aku untuk mantopkan lagi...

Ahhhh aku xmo cite bab performance..aku nak cite bab mekap! ye perempuan n mekap xdpt dipisahkan... kereta pun kena mekap okeyh!!! korg xtau ke kereta tu sbnrnye diibaratkan perempuan?? klu x, nape lelaki selalu labelkan kerete dorg sebagai "BINI" "AWEK" dan sebagainye... bak kata Cikgu Jali, sebab kereta ade SKIRTing... lelaki xpakai skirt....haha!! ok xlawak...sile bace perenggan seterusnye... ehem ehem..

Ekceli ni kerete encik petani...tapi aku sebagai bini petani mempunyai hak mutlak juge...so bulehla aku taip kereta aku...yeehaa!

Memule kan...kereta aku ni kaler itam...kaler stended Kia Spectra...~ one day tgh speeding2 kt highway..dari jauh aku ternampak kereta kaler putih...siyes oleh sebab aku ni buta spec jenis2 kereta ni...aku dgn kondipen(confident)dgn bangang nak tunjuk hebat kat encik petani.. aku pun dgn bongkaknye berkata
 "Eh D..smart plak spectra tu kaler putih" dan dialog seterusnya aku rumuskan dgn "HAHAHAHAHAHAHA!!!!! sepanjang 50 harakat tanpe berhenti.... "T..tu BMW le..." ringkas jawapan encik petani... untuk mengcoverline betapa malunye aku..aku pun tukar topik.. "D..pe kate kite tukar kaler putih nak x??" memandangkan kereta time tu da banyak kurap,panau,kesan kemek,tampal,simen yg mencacatkan.... selepas melalui onar duri..ombak rindu...ranjau belukar...maka tertunaila hasrat n idea aku untuk menukarkan kaler kereta...hasilnye??? taddddaaaaaaaaaaaaaaaaa.....



Ade iras2 BMW x?? iras je la...kang kate mcm BMW mmg epic fail la kan.... tang sport rim aku pilih...mmg sporty abeh..bab kaler..aku da ckp putih...so pandai2 la encik petani nak matelic ke biase ke pearl ke...tapi taste encik petani pun buleh tahan...die gi amek pearl white+matelic...huhuhu...

Selepas da tepek bedak...kitorg pun dgn bangga bangang  mcm bawak BMW da...hahaha! tapi siyes,mmg nampak iras2 BMW dari jauh...speed kereta mmg la xleh celen tapi leh la kasi goyang... hanye sesape yg rapat je tau betapa gilenye aku n encik petani bile drive kereta... tapi semenjak da ade hero n heroin ni,aku insaf sebab utamakan keselamatan...hehehe...

Selepas terpengaruh dgn nafsu serakah encik petani aku mula berminat dalam fesyen LED pulak... lokasi di belakang ampang point... biar liplapliplap kete time balik kampung nanti...haha! tp xmo over sangat mcm kereta perhiasan time merdeka....so make it simple...

Memule aku nak kaler purple...tapi encik petani refuse sbb xmo nampak girly (geli)....encik petani nak kaler biru...aku memule xsetuju... tetibe ade sorg brader bawak kete honda datang...
ni kerete bro hisham..selalu lepak sini
perghhh smart kan??? xpayah pelbagai2 kaler...tetibe rase bagus gak citarasa encik petani...xsia2 aku mengajarnye erti fesyen kereta...hahahaha!! so crew LED Wonderland pun buatkan... dorg mmg superb... mmg peramah! service tiptop... dorg pun akan bagi suggestion ikut spec kereta korang...tapi sini mmg setiap malam ramai je dtg..kadang2 kene tunggu lama gak..tapi kitorg xkesah asalkan siap...

Sementara nak tunggu kereta..boleh gi Ampang Point..lepak minum mapley ke..usya2 ade org basking ke... xpun korang nak lepak tgk kereta2 liplap kat situ pun boleh... Harga? Depends ape korang nak buat...bagi kitorg harga dorg berbaloi n berpatutan..murah gak r...sebab tu xheran kalau student2 dtg bawak kereta dorg buat kat sini...boleh gune duit PTPTpu dorg...hohohoho~!!

Selepas bertapa beberapa malam di situ..maka hasilnye





ade lagi kot pasni nak tambah...hohoho!!

Xlawa? Xsmart? ahhh lantak...bukan kereta korang! hahahahaha.....


p/s: projek baru untuk kereta aku pulak! coming soon...

tunggu encik petani luluskan permohonan bantuan kewangan...hahaha!

1 comment:

 
Get More Blogger Layouts At Hotlayouts2u.com